Dance on roses

Igår var jag på dansen och det var lite special. Tre studerande tjejer från danshögskolan kom och hade lektion med oss. Vi jobbade med att dansa på golvet och modernt. Sedan jobbade vi på en koregrafi med tema havet. Det var är rolig och lärande lektion!!! Fast jag saknade baletten lite.... Det här var mer jazz och modernt!

Iallafall tycker jag att jag börjar smälta in i gruppen nu. Jag och en tjej som heter Saga tog sällskap hem efterssom hon bor åt samma håll som mig.

2010-02-16 | 09:04:51 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elvira<33

vad kul! ^^

Roligt att du börjar smälta in i gruppen! <3 :D

See ya! Kram

2010-02-16 // 15:45:36
» JULIAS FOTOBLOGG

sv: Tack för dina frågor! :D ska försöka svara haha, vissa var lite svåra ju! ;)



Allt bra med dig? :)

2010-02-16 // 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback