Svar på tal



Svar:  Haha, förlåt men skrattar lite åt dem här kommentarerna. Skorna är äkta fast det är inte från märket uggs utan från axelda (ungefär som shepherd) Och varför skulle det inte vara coolt att ha fejk uggs? Det viktigaste är att dem är snygga och sköna, inte att det är just uggs?

Och nej jag är inte modell, har inte skrivit det någonstans.

2010-12-07 | 20:52:09 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elis

Men hallå? Du skriver ju att du "modellerar" på din header? Då är du ju modell. Och hur tar du dem där bilderna då rå?

2010-12-08 // 14:46:50
» Saga.

Barnsligt Elis ! Även om det nu inte skulle vara äkta skor så skulle det inte vara något fel med det? Dessutom är hennes skor äkta. Det är inte coolt bara för att man har riktiga Uggs! Jag har själv oäkta men ska snart få hem äkta men det är för att äkta uggs är varmare & skönare inte för att det är coolt. Och sen får man tänka på att alla inte har råd med allt i världen,tjäna egna pengar innan du sitter och skriver skit bakom skärmen. Det är hennes vän Eva som fotar Natasja,visst blir bilderna bra? Vill bara ge dig ett råd : Sluta följa strömmen. Att vara sig själv är något du ska kalla coolt,inte att ha äkta Uggs.

2010-12-08 // 20:42:23
» Elis

men ursäkta!? Pratar jag med dig eller? Du behöver inte lägga dig i!?

Hon kan ju för fan inte säga att hon är modell bara för att alla ska säga: "Wow! du är modell!"

DET tycker jag är barnsligt och också att du Saga ska hålla på och försvara henne som om hon vore ett litet barn!? Som du sa, låt henne vara sig själv?

Jag tycker bara inte att du kan säga att du varit på en photoshoot och att du modellerar när du egentligen tar hobby kort med din kompis?

DET är barnsligt. Du vill ju bara ha uppmärksamhet?

2010-12-14 // 11:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback