I´m yours


Topp - gina tricot
Jeans - gina tricot
Idag hade vi våra mysiga 15-grupper och vi hade bl.a musik, kemi och syslöjd. Hah, vi håller på och lär oss att virka. För en gångs skull något inom syslöjd som jag känner mig någorlunda bra på. Men det var faktiskt väldigt lätt. Seriöst jag är sämst på att sy, jag hatar det. Jag önskar att jag var bäst på det och kunde typ designa mina egna kläder! Det skulle vara nice. Iaf efter skolan åkte Daniella hem till mig lite spontant ett litet tag. Vi åt mellis och pratade om massa saker. Och imorgon ska jag åka in till stan och shoppa lite saker jag behöver med mamma och Dannie tror jag ;) Det blir kul!


2010-08-24 | 20:13:45 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback