Outfit of tha day :)


Topp - gina tricot
Vitt linne - H&M
Svarta leggings - lindex
Allt köpte jag igår när jag var i stan med Daniella och sen kom mamma. Är nöjd med köpen, jag köpte även en vit bh och ett till par leggings. Och snart fyller jag år! Gud va jag längtar. Jag önskar mig så mycket kläder. :) Men iaf, idag så var typ en vanlig dag och jag mådde inte så jättebra, olika andledningar. Jag fick gå lite tidigare från skolan för jag skulle till tandläkaren.. Ja, det var lite läskigt. Gillar inte direkt att gå till tanläkaren. Men jag kommer iaf inte få dra ut någon tand och ingen tandställning blir det heller. ;P


2010-08-26 | 19:59:57 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elvira

Vad fin fin fin din blogg har blivigt! <3333 :D

Pusspuss!

2010-08-26 // 20:54:55
» Daniellaaa :))

Nice.... :)<3

2010-08-27 // 09:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback