Look of the day

outfit

facelook

skjorta - H&M 199kr
svart linne - H&M 49kr
mörkblå jeans - & (är det ett märke?)

(förlåt för dålig bildkvalité, kameran hade laddat ur..)
Då har man börjat högstadiet då (mobba mig inte Hanna o Saga hah) Känns bra men hade gärna haft mer sommarlov. Vi hade skolfoto idag (jag vet, tidigt! andra dagen) och det här hade jag på mig. Hade tänkt ha svarta shorts till eller en rosa/vit randig tunika men så som det regnade i morse blev det inte så. Senare på dagen blev det ju riktigt skönt väder :)

Ha det bra! Pööss :*


2010-08-19 | 18:28:04 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ...

Hej. Du har ändrats! förut var du den där glada tjejen med världens coolaste stil. Men nu... Nu är du precis som alla andra!Jag bryr mig om dig. Jag vill att du ska vara dig själv, men jag ser direkt att dehär är inte du.

2010-08-19 // 20:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback