Kul man kan ha


fråga inte.. :P

det berömda peddo-smilet :I hahah
Idag åkte jag var jag i skolan 8.00 och trodde att vi skulle ha dans, men då kmr vår danslärare och säger: nej, det är inegn dans idag, det sa jag andra dagen, ni har sovmorgon till halv tio, blabla.. Jag ba nooo! Asså gud va trögt, men iaf, dagen var helt ok. Efter skolan bestämde jag och Dannie oss för att köpa godis och gud va jag ångra det.. -.- har typ haft ont i magen hela kvällen. Nästa fredag har vi bestämt att vi ska dela på en melon eller ngt istället haha.

Sen bestämde vi att jag skulle hem till D och så kul vi hade. Typ asflummigt på studsmattan :P Nu när jag tänker efter har hela dagen varit flummig. Det började med att jag skulle öppna dörren till en danssal. Jag var säker på att det inte va någon där och när jag öppnar ligger det någon där som strechar med rumpan rakt upp typ. Hahahha, ingen fattar men det var kuuul! Oj shiiit långt inlägg :s


2010-08-27 | 22:47:51 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Daniella :))

Tahahahahahahah! Flummflumm... ;) <3

2010-08-28 // 11:07:58
» '..ella..Miranda...'

hahah, dannie = farbrorbarbro :DD hahaha

2010-08-28 // 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback