Fredagsmys



Jag tror att jag ska cykla till coop nära och köpa lite fredagsmys....

2009-10-23 | 17:31:12 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Moa

SV: Hej! Ja jag dansar :) Alltså jag gör det nog mest för skojjs skull. Jag vill inte liksom satsa på det när jag blir äldre men det är den enda aktivitetet jag gör! Förutom konfa.. och segling ibland ^^ Men förra terminen dansade jag typ fyra dagar i veckan 2-3 timmar per dag, men nu när jag har börjat åttan så har jag inte lika mycket tid så jag dansar tre dagar.

Kraaam

2009-11-05 // 18:59:59
» jessie

Haha jaja det gör inget men jag tar åt mig av den första delen, "Vilken fin blogg du har " haha. gillar din blogg med.. stanna gärna kvar.

2009-11-14 // 11:36:48
» CS - cybershots

SV: för att jag ville starta en fotoblogg när jag gjorde min blogg. och min kamera är en cybershot, men "cybershot.blogg.se" var redan upptaget :)

2009-11-18 // 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback