Sweet dreams

God natt!

Nu går jag och lägger mig. Festen var helt okej, men nu är jag väldigt trött. Lägger upp bilder imorgon, jag är för trött nu! Nu ska jag lägga mig i sängen och smsa lite med Frida och skriva på min bok!

fridas blogg finns lite bilder på mig och henne om ni inte orkar vänta till imorgon. Snyggga var vi iallafall!!!
www.elsklingar.blogg.se

2009-11-13 | 23:24:47 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» aleeekz

nej det är bilja :).

2009-11-14 // 09:20:46
» Anonym

sv: Tack! Ja den har jag tagit själv :)

2009-11-14 // 16:28:45
» pimpXprincess

Svar: Nej, just dom där är inte mina. Dom var det förut i och med att dom är ungar till dom som vi har hemma. Dom heter Frans och Bambi nu, innan kallade vi dom Random och Fläcken, hehe.



Jag har fem katter. Eller... min familj har. Men två av dom är mina. Hedvig, Brotha, Chaplin, Tchicita och Fille heter dom :)



Ja, katter är underbara!

2009-11-14 // 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback