Frida ´n friday


Hi! Nu är jag äntligen hemma efter en lång eftermiddag. Vi hade dans, sång och teater idag. Och det var roligt, plus att jag var i  grupp... (happy face) Vi fick reda på julshowsrollerna och jag tyckte lärarna hade lyckats riktigt bra... Dock fick inte jag någon roll just till julshowen. Men det spelar inte så stor roll för mig. Jag ska göra det bästa av det jag får. Dansare, hyjena, apa, solosångare, afrikaman...

Ups, det här skulle inte bli ett långt inlägg... Jag ska nämligen packa. Pappa och min syster Leia kommer upp till Stockholm och ska bo i en kompis lägenhet över helgen. Jag ska möta dom vid tågstationen och sen ska vi åka dit. Jag har inte träffat dom på flera månader så jag kommer inte blogga efterssom jag vill få tid att umgås. Jag vet att ni förstår så jag behöver inte skriva "hoppas att ni förstår".


2009-11-06 | 17:06:58 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» evis

Åh vad härligt! Hoppas du får en mysig helg! Kram!

2009-11-06 // 18:17:46
» Amanda

Jag använder adobe photoshop cs2.

vet inte vad det kostar för jag har fått det bränt på en skiva... men det finns säkert att ladda ner ngn stans ;)

2009-11-06 // 19:01:37
» FRIDA<33

Men guud hur jag ser ut,jag har värsta sträcket i pannan aja:))!<333333333

2009-11-07 // 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback