Dagens

DAGENS VILL HA: benvärmare, mössa, vantar och allting mysigt.
DAGENS KLÄDSEL: Mysgråa strumpbyxor, svarta benvärmare och mammas stora svarta munkjacka
DAGENS FRISYR: slarviga flätor
DAGENS LÅT: Don't worry be happy
DAGENS PLANER: yoga, slappa, blogga... äta
DAGENS SAKNAD: alla mina gulliga vänner
DAGENS MISSLYCKANDE: när jag kliade mig i hårbotten så att det började blöda...(ni vill inte veta)
DAGENS DROG: frida..nej, "jabaskoja"
DAGENS KÖP: en lakritskaramell för två 50 öringar och en mini yogurt för 5
DAGENS GODIS: lakrits
DAGENS HUMÖR: glad, träningssugen och smart och gosig<3
DAGENS CITAT: musik är livet
DAGENS ROLIGASTE: jag, "jabaskoja"

2009-11-11 | 19:53:28 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anna

Tjo:D

Don't worry be happy är nice:D

bwt. kolla in min blogg, jag har tävlingar där och komentera mycket=)¨

/Kram Anna

2009-11-12 // 11:43:44
» Anonym

Haha, dagen drog: Frida!!!!!! Lööööööv yu

2009-11-12 // 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback