Jullov=sömntuta

Idag sov jag till kvart över tolv. Jag hade nästan lite panik vad jag skulle äta. Lunch eller frukost. Jag tog något mittemellan. Pannkakor. Jag ska snart steka dom. Smeten står och väntar!

Jag är forfarande lite hostig och snuvig men det går nog över snart. Julshowen var super, jag har aldrig varit så lycklig förr! Och när alla skrek och jublade i logen efter sista showen kände jag verkligen att jag hade kommit till rätt skola. Synd att skolan slutar nu. Jag skulle vilja gå ett tag till. Dansa och sjunga lite mer. Vara med alla vänner jag fått där.

Okej nu spårar jag ut lite på rubriken, men jag var tvungen att säga hur mycket jag älskar kulturama och alla mina vänner jag fått där!

Förövrigt tror jag att jag ska steka mina pannkakor nu...

2009-12-18 | 12:49:45 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sara

Sv; Precis ;D Har du nån rolig idee kanske? (:

2009-12-18 // 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback