Siffran på min ålder ändras imorgon

Blandade bilder från senaste dagarna. Imorgon är det 15 år sedan jag kom till jorden. Kul kul! Innebär att jag blir straffmyndig, får ha sex lagligt och ja vad mer, ett år närmare 18 och frihet. Haha.. men samtidigt känns 15 som en ålder då man ska vara så mogen och det är nu barndomen försvinner på riktigt. Det gäller att hålla i sina nära och kära hårt vid den här tiden.
 
Därför ska jag fira med mina fina vänner, äta indiskt ute på kvällen, kanske en mysig höstfika efteråt och bara vara med dem jag älskar! Fyra timmar kvar sedan ändras siffran på min ålder, men jag kommer vara den samma.

2012-09-25 | 22:03:44 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback