Tunbo i mitt hjärta

Nu har vi lämnat tunbo för den här sommaren, har firat en solig och fin midsommar med det årliga midsommarnattdoppet och massor av tårta. Dock har jag inte mått helt bra, har fortfarande väldigt ont i halsen men är lite piggare. Nu är jag hemma hos morfar och börjar sommarjobba imorgon. Puss & Kram



2012-06-24 | 17:45:14 | Dagbok | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Haha wow du är ju helt stört snygg! Och din nya bloggdesign är verkligen en av de finaste jag sett! :D Och sen dina bilder, kläder och hår asså det är sjukt att du inte är en kändisbloggare! När du blir äldre så får du uppdatera HELA TIDEN och verkligen satsa för du kommer bli stor, tjejen!

2012-06-24 // 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback