Tonight we are young



Har haft supermys med klassen idag, först på picknick på djurgårn med musik och brännboll för dem som ville. På kvällen var vi i blecktornsparken, jag käkade sushi med mamma, vi spelade musik och sjöng. Imorgon är den dagen vi har längtat efter så länge, ändå så känner jag mig ledsen och lite rädd för det som väntar. Jag vill inte att de här stunderna ska försvinna helt om ett år liksom. Nu ska jag försöka sova, puss & kram


2012-06-11 | 22:54:14 | Dagbok | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» BLINGA DIN MOBIL PÅ WWW.PHONFASHION.SE

mysigt! :D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SOMMARENS SNYGGASTE MOBILSKAL

BLINGADE MOBILSKAL KOLLA IN

WWW.PHONEFASHION.SE

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2012-06-13 // 13:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback