Things


Things you didn't know about me
När jag var liten trodde jag att jag var lite indisk, för mina föräldrar träffades där och bodde där tillsammans under en lång tid
Jag har bott i samma hus hela mitt liv, enda gången jag har flyttat var det en våning ner i samma trapphus
Alla i min släckt är korta och jag var minst i klassen från förskolan till typ mellanstadiet
Jag älskar att titta på vetenskap- och naturprogram, kan sitta helt fastklistrad i timmar haha!
Jag har varit i Berlin 3 gånger när min pappa bodde där
När jag var liten sa jag "poshke" istället för ketchup och sa alltid "pappa Björn" och inte bara "pappa"
Jag har varit på Nya Zeeland när jag var 8 år
Jag avgudar isbjörnarna och vet allt om dem, tycker att det är det mäktigaste djuret på hela jorden
Jag blir alltid kär i fel personer, och lär mig aldrig se mina rätta chanser


2012-02-26 | 16:17:25 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback