They are back




The Ark är TILLBAKS!!! Jag undrade vart dom tog vägen men snart släpps deras nya skiva superstar och jag ska absolut köpa den. Någon mer än jag? Det är tre år sen som deras förra skiva släpptes och 10 år sen debuten. Nu gör det come back! Älskar det redan. Ola Salo var med på skavlan igår (äntligen har han klippt av sig skägget och håret, skönt att bli av med det. Jag har saknat den gamla Ola) klippet hittar ni här! I slutet sjunger han superstar! I´m in love<3

De ska även på turne till sommar, 11 augusti kommer det till stockholm i långholmsparken. Jag skulle så gärna vilja gå. Jag har aldrig sett The Ark live men jag har hört att det är väldigt bra live.


2010-03-27 | 17:13:12 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Vilken fin blogg du har! :)

gå gärna in på min med och gör ett jätteroligt test.

2010-03-28 // 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback