I am living the dream


Mästerfotografen: Eva Eriksson Mästermodellen: jag
Ååå, så jag älskar livet just nu! Jag älskar dansen, kmg, alla fin vänner och mig själv... hihi! Mitt liv blir bara bättre och bättre. Det här är den bästa tiden i hela mitt liv. Jag vet, det är stora ord. Men det är sant.

Jag kom in på danskursen. Jag är så lycklig. Jag älskar att dansa. Jag älskar att stå på scen. Ja, jag älskar allt just nu. Jag älskar er.. alla era fina kommentarer! Någon som känner som jag. Om inte? Börja känn så här. Det är helt underbart, fantastiskt och härligt.

Konstigt inlägg... Men jag älskar det! ;)


2010-01-21 | 17:39:20 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Natta

GUD VAD FIN BILD:)hehe

2010-02-01 // 15:46:44
» Elvira <3

herregud vad söt du är!!!!! <3 :)

2010-02-02 // 14:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback