Read this

Hellu! Vad gör ni? Jag har varit på baletten och det var roligt och givande. Innan var jag och mina bästisar Frida, Becca och Astrid i stan. Vi gick till en park och åt glass i solen, mysigt värre! Haha, Frida och Becca köpte två glassar var. Glupska kvinnor... :P

Nu är jag hemma och äter honungsmelon. Jag har börjat med godisförbud (jag får inga pengar, jag gör det endast för min egen skull, haha) Det kommer inte lyckas men är värt ett försök. Jag behöver verkligen ändra mina vanor gällande onyttigheter...

Tycker ni att jag ska börja videoblogga? Om vad? Vad vill ni se? Ge mig insperation!!!

2010-04-12 | 20:52:15 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback