Tyck till

Så vad tycker ni om min nya blogdesign? Jag gillar den :D

Men det är inte bara designen som är överraskningen, den gör bara så att det blir roligare att skriva för mig/läsa för er. Jag har också raderat en hel del inlägg och ska börja ha lite mer dans och kreavitet-tema på bloggen!

tyck till! Skriv vad du tycker och om du har ev. önskemål på speciellt inlägg!


2009-10-17 | 19:37:12 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

jätte fin design, men det är kanske lite tråkigt att du har tagit den, för nu har säkert masspr av människor likadan. Du kan ju redigera den lite satt den blir lite mer personlig...

2009-10-19 // 14:11:15
» Anonym

hej det e den där tjejen i kulturama som skrev det där

jag tyckte du skulle få en beskrivning

jag tyckte du var så otroligt söt o blev lite avis

för jag e jätte ful och då blev jag så arg att du va så söt och inte jag o då skrev jag det

hoppas du inte e arg men änängång förlåt

2009-10-21 // 16:19:39
» Margaretha Perborg

Hej Natasja!

Har just läst igenom lite nyheter på din blogg. Det är jätteroligt att kunna följa dig i din vardag på det sättet. Vilka fina bilder från Madeira! Och korten på viga Leia var ju också bra.

Jag tycker du är fantastisk som skriver så mycket och hela tiden lägger ut nya saker på din blog. Att du hinner! Kram från farmor

2009-11-14 // 17:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback