Lilla jag

Det här var när jag precis hade börjat på kulturama. Vilken glädje! Jag hade nyss blivit kompis med Majken och det är hon som fotar. Vi står och väntar på tvärbanan i Luma!  Visst är det härligt att man kunde gå utan jack och allt?


2009-12-02 | 20:47:42 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» evis

Härligt att ha dig tillbaks! :D

2009-12-02 // 21:15:21
» måns erkers

Äntigen en kille som bloggar!

Läs min ganska svårkategoriserade blogg som ändå innehåller samma som alla andra! En 18årig killes liv med flickvän, kompisar, fester och andra saker som t.ex MTV jobb!

2009-12-03 // 02:44:44
» Celina

Svar; Kul att du är inne på dans. =) Jag är 23 år och började som truppgymnast när jag var 9 år. När jag var 15 gjorde jag illa mitt knä och blev då tränare istället i grenen fristående (dans). När jag var 19 gick jag på en audition på en dansskola på Lidingö (hade ingen aning om vilken nivå jag låg på), men blev då direkt placerade i skolans mest avancerade grupp. Efter det har jag tagit klasser på de flesta större skolorna runtom i Stockholm. Gick ut Lasse Kühlers "Daglinje" nu somras och sen undervisar jag som sagt både på L-ö och på Balettakademien. Jag tycker att du ska testa på många olika stilar. Är det någon särskilt stil du gillar mer? Om jag vet lite mer vad du helst dansar så blir det lättare att tipsa om specifika kurser. =)

2009-12-03 // 18:05:32
» Majken<3

Jaa det var så kul!

2009-12-03 // 18:43:37
» Mikaela - ungmamma till Nova

Fin blogg! :)



Kika gärna in min blogg och se ifall jag och min dotter har några likheter från när jag var liten :)

2009-12-05 // 15:00:48
» Inela

Svar: Ännu fem andra innan dig :)

2009-12-05 // 16:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback