Newkid

Hejhej! Är hemma hos Moa nu. Vi gick från ung08 ganska tidigt och åkte hem till Julia istället. Ella, Rhys, Sofia och Noel gick hem och vi tre åt middag. Sen gick vi hit till Moa och fixade oss lite. Nu kom Noel precis och vi ska åka till Ung08 ingivningskonsert med Newkid, Mohombi och massa andra. Det blir en bra sista sommarkväll hoppas jag! Puss & Kram





2011-08-16 | 20:05:03 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

"Hej jag heter sofia" skulle jag vilja säga, men efter dendär bilden blir det nog något i stil med "hej jag ser ut som en potatis" istället! :D Nämen jag är en stalker som läser rätt mycket bloggar. Typ. Fin blogg du har, natasja!

2011-08-19 // 12:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback