10 year old


Vilken söt 10-åring jag va. Vad man kan sakna de gamla tiderna. Fast ska jag vara ärlig saknar jag nog mest mitt fina långa hår och mina mörka ögonfransar. Tänk, jag har ingen mascara där. Ändå är ögonen mörka och fina.

Men jag har förändrats väldigt mycket. På den tiden hade jag en egen stil. Nästan lite emo-aktig, nu är jag tvärt om. Ett tag var jag nästan lite fjortis... Men jag har förändrats inifrån också. På ett bra sätt. Om ni frågar Frida så kommer hon säga att jag verkligen har förändats. Hon var med hela vägen!!!! Jag har blivit modigare, utmanar mig själv och mycket öppnare.


2010-05-21 | 20:57:31 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Majken<3

Saknar dig som bästis :( Vi hade så kul förra året! <333

2010-06-15 // 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback