Sommartid slutar

Jag vaknade och trodde at klockan var halv tolv, men när jag gick in på datorn och sedan tittade på min kalender såg jag att sommartid slutar. Alltså var klockan bara halv elva...

Jag har ätit scones och smoothi till frukost och nu ligger jag i sängen igen med datorn framför mig och Ester på mina ben!!! Gosigt. Idag ska jag ta det lugnt och börja packa och tvätta. Jag kan inte fatta att det bara är två dagar kvar tills jag ska åka till Maderia...

2009-10-25 | 11:53:16 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sanna

Tack så mycket :)

För att det bara ska bli en playknapp ändrar man i koden, där det står "425" och "344" (kan stå annat också) ändrar man till "30" och "25" på båda ställena :) Hoppas du förstår hur jag menar :P

2009-10-25 // 12:47:17
» Emblis

Hade så bra på Madeira älsk <3

2009-10-26 // 10:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback