Let the year begin

Nu har ju vardagslivet börjat och då brukar bloggandet komma igång för mig också! Ni får peppa mig mycket och kommentera mer! Är väldigt upp och ner just nu och så blir bloggandet också vilket leder till sämre uppdatering, så ni får peppa mig att fortsätta från alla håll så kommer lusten att blogga bli mycket bättre! Ska försöka ta mer bilder med kameran också, har blivit väldigt mycket instagram bilder på sistone vilket kan bli lite tråkigt.. Här är två bilder just nu, sitter och myser i mitt rum. Har fått hem min nya jacka, vad tycks? ;) Puss♥



2012-01-12 | 22:06:41 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Leia

Lite avis är man ju på ditt utseende ;) <3

Lucky girl som får ha dig som syster <333

2012-01-13 // 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback