Mår super...

Orkar inte berätta om min dag, har mått dåligt i stort sett hela dagen och min morgon var ett helvete. Nu är det lite bättre bortsett från att jag känner mig sjuk och åkte hem direkt efter skolan. Nu lyssnar jag på musik och tar det lugnt, har hunnit titta på ett avsnitt av pretty little liars också och druckit te och ätit lite. Puss på er!


2011-09-13 | 17:31:39 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ELLEN

Välkommen att kika in min bloggloppis! Jag säljer allt mellan skjortor, kavajer, väskor och skor. Mycket second hand/retro finns att hitta. Kolla om du har lust! Alla priser går förstås att diskutera!



Mvh Ellen,

http://ellensbloppis.blogg.se

2011-09-13 // 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback