Dance as though no one is watshing you

Åkte med Rhys till Emmaus efter skolan, hittade tre fina toppar som jag köpte för bara 120kr tillsammans. Grymt! Sen träffade jag Fredde ett tag i tc, köpte en liten present till Saga som fyller år på lördag och gick runt på stan och pratade. Sen åkte jag till dansen, hann prata med Hanna en liten stund innan jag började. Det var skitkul på dansen, kanske inte är bäst på att dansa men jag blir så himla glad av det, särklit när man känner att man blir bättre för varje gång. Nu ska mamma ha och jag ska ta hand om tvätten. Haha idag byter vi roller ;) Puss & Kram


2011-09-08 | 21:14:13 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback