Dance like nobody's watching

Jag glömmer verkligen ibland hur mycket jag uppskattar dansen. Det är så himla kul och jag har lärt mig så himla mycket därifrån. Säkert 50% av mitt självförtroende är av dansen. Har ju dansat sen jag var 3/4 år gammal och det har byggt upp ett självförtroende om min kropp och rörelse som inte är självklart för många. Nu säger jag inte att jag är helt stolt över min kropp, alla har ju brister men med dansen lär man sig kontrollera sin kropp och blir på det sättet säkrare i sig själv. Är så otroligt tacksam för det och för att jag får göra det jag verkligen älskar. Man behöver inte vara bäst och klara alla steg på en gång, det som jag strävar efter är att utvecklas och fortsatta hålla den kontrollen och det självförtroende jag har för min kropp!

Nu skrev jag värsta boken men aja, puss♥


2011-10-13 | 22:06:14 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback