Ta död på mig november

Är trött på allt, orkar inte med kylan, skolan, att man ska bry sig så jävla mycket om allt och alla. Jag är jätteglad annars bara lite höstdepp som ni märker. Har haft nice helg förutom migränanfallet.. Helt ok måndag. Mamma åker snart till Barcelona, avundsjuk. Men har saker att se framåt själv också. På onsdag ska jag på premiären till Breaking Dawn del 1 med Saga och Josefin. Sjukt nice! Sover hos Saga sen två nätter och på helgen är det något slags läger med konfagruppen.

Behöver något ljus såhär i mörka hösten. Något bra som kan hända eller en pojvän skulle jag tycka att jag var värd.♥


2011-11-14 | 20:22:18 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback