Myslördag

Fick kraftig migrän när vi lagade pannkakor, trodde inte jag hade det längre.. :( Hann bara äta två american pancakes sen fick jag lägga mig för det värkte för mycket i huvudet. Och sen ångrade jag ändå nästan att jag hade ätit dom där pannkakorna för jag mådde så himla illa och det kändes som allt skulle komma upp hela tiden. Bianca, Josefin och Saga var iallfall jättegulliga och fixade allt hemma som behövdes. Jag har världens finaste vänner!♥ Nu har jag myst med mamma, tittat på samma film som igår och varit uppe till affären och köpt lite gott. Känner mig sjuk också med det är nog mest att jag är svag efter migränen. Nu ska vi titta på Så mycket bättre snart, myys. Puss & Kram


2011-11-12 | 19:54:21 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback