24 november

En månad kvar till jul, helt sjukt! Känns som sommaren nyss slutat. Har varit skitstressad och inte riktigt på topp hela veckan. Men nu är det snart helg och det kommer bli sjukt nice. Imorgon sover Eva hos mig, och det blir bara mys och grymt härligt. Sen på lördag ska jag förtst baka pepparkakor hos Kajsa och familjen som alltid och sen grym tjejmiddag hemma hos Bianca. På söndagen är det 1:a advent, och vi tänkte gå till kyrkan, sen har jag typ dans och kommer träffa Julia, Rhys, Ella och Moa i stan också. Sjuukt niice! Fast helt uppbokad helg, vet inte om jag kommer ha en enda ledig minut.. Aja det blir fett nice! Vi hörs, Puss & Kram♥

Nån helg sen!


2011-11-24 | 21:36:10 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback