Try sleeping with a broken heart



Hej, har haft en riktigt bra dag ändå. På förmiddagen tittade vi på niornas musikal Hair, grymt duktiga. Sen hade vi håltimme i typ två timmar. Jag och Julia gick runt i Hammarby sjöstad och solade i lumaparken. Vi hade en lektion sen slutade vi. Jag åkte hem till Julia, vi åt mellis och solade på hennes terras. Sen gick vi och mötte Ella och Moa vid Zinken. Vi gick runt på söder och så. Jag och Julia köpte varsin sallad och satte oss i en park. Mysigt!  Sen skulle Moa och Ella gå hem. Jag och Julia hade sjukt kul och flummade runt massa, en kille spottade på mig hahaha usch! Imorgon åker Julia till turkiet, buhuhu. Kommer sakna henne så grymt mycket! Nu ska jag hoppa in i duschen, hörs ;)


2011-05-09 | 20:58:07 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback