Hemma


Bild från igår innan vi drog ut ;)
Är sjukt trött, vet inte varför. Åkte från Julia 11 för hon skulle till sin farmor. Nu har jag precis ätit lunch med mamma. Vi ska åka in till stan snart. Jag ska köpa några skor och kanske en klänning till skolavslutningen och sen ska jag bjuda mamma på glass eftersom det är mors dag! Hehe hade helt glömt bort det. Igår sov jag som sagt hos Julia. Vi var på söder på kvällen och träffade massa personer. Sofia kom och vi var med Manne och Malcom ett tag. Senare kom Josefin och Saga också :) Trevlig kväll ändå även om det inte hände något speciellt. Hörs senare, puss!


2011-05-29 | 13:40:40 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emil

Otroligt Söt

2011-05-30 // 15:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback