Heartbeats


Slutade halv fyra och kom inte hem först fem, segt. Men jag åkte buss med Julia en bit så det var mysigt. Vi pratade om massa saker :) Nu har jag ätit lite mellis och druckit chailatte, det sista :( Buhu måste köpa nytt.

Åhh tycker min blogg har blivit så tråkig på sistone, håller ni inte med? Jag skriver liksom bara vad jag gör om dagarna och hur kul är det att läsa.. Kan inte ni ge mig lite tips på vad ni tycker jag ska skriva i bloggen? Mer outfits, videobloggar, hiss/diss, skvaller, mode eller tips? Skriv vad ni vill :) Kram♥


2011-05-05 | 18:29:08 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Julia Borggren

Mode, OUTFITS (!), hiss diss , videoblogg och allt! er bilder :D puss älskar dig bästavän <3

2011-05-05 // 20:54:54
» EVA

Mer outfits! :D

2011-05-05 // 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback