And you can tell everybody this is your song


Har precis tagigt en lång, skön dusch och nu sitter jag här och dricker te. Hade sovmorgon och slutade tidigt idag, så det var skönt. Efter åkte jag och Julia till söder, vi åt glass i solen, gick runt i Mariaskolan mehehe och träffade några av hennes kompisar där. Sen träffade vi Noel i skanstull, men jag var tvungen att åka till dansen sen så han inte stanna så länge. Vi var bara två där och hade vikarie så det blev nästan som personlig träning ;) Fick mycket hjälp med min teknik iallfall. Nu ska jag dricka upp mitt te och dejta sängen! Kram Tasha♥


2011-03-16 | 21:10:34 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mamma

fint kort på dig!

2011-03-17 // 17:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback