Outfit


Linne - Newlook
Shorts - Newyorker
Ring - Lindex
Så skönt när man bara kan ha mascara och lite rouge på sommaren, och inte behöva platta håret! Pjuuh, orkar inte bry mig så mycket hur jag ser ut på sommaren, man ligger ju ändå mest och badar och solar och då är det ingen som bryr sig ;) Moa är påväg hit nu, vi ska äta lunch tillsammans. Sen får vi se vad vid hittar på, kanske ner till bryggan eller åka in till stan, ta en glass och hitta på något ! Vaknade redan vid nio trots att jag hade somnat halv två. Tittade på systrar i jeans 2 och åt frukost, nu har jag precis gjort iordning mig! Kyssen♥


2011-06-14 | 12:59:17 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» natha

vet du vad för storlek xs och s är i storlekarna på newlook ? :)

2011-06-17 // 17:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback