Här sitter jag och äter rabarberpaj


Trevlig bild va?! Fast nää.. Ser helt drogad ut plus att jag precis tagigt bort ansiktsminket eftersom jag ska sola! Drar ner till bryggan strax, försökte få med någon men verkar som alla har annat för sig. Om jag har tur är någon jag känner där :) Funderade på att ta med datorn så jag kunde blogga därifrån eftersom jag kommer vara där ett långt ta, men vet inte vad mamma tycker om det och det är nog inte bra för dator att vara i värmen.. Jag borde ha en liten minilaptop eller ipad att ta med vid sånna tillfällen. Uppdaterar när jag kommer tillbaka då, puss!


2011-06-07 | 14:48:10 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

hej, like:ar din design, najjs!

2011-06-07 // 16:26:37
» Bianca

Sorry tashis hade jätte gärna velat vara med dig idag men skulle på picnic med skolan.. Saknar dig stört mycket, älskar dig tjejen <3

2011-06-07 // 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback