Mina sista 24 timmar i Stockholm




Solade och badade massa nere vid bryggan, åt lunch, lyssnade på musik, åt isglass, tog ett dopp och cyklade till Josefin, lagade pannkakor och åt på hennes balkong, njöt av sommaren med mina kära vän (!), satte på Dear John, Saga kom, tittade klart på filmen och myste med mina tjejer, cyklade hem! Nu har jag packat klart och fixat alla grejer, pratat med mamma och grannen, kollat facebook och lite sånt. Ska strax duscha, kyssen♥


2011-07-02 | 22:40:48 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» A N G E L I J N A

härlig blogg:)

2011-07-05 // 06:11:50
» Linnea

Jusse! Guud vad fin du är i lockigt hååår! Saknar er båda! Ha en fin fin sommar nu tjejor! Pusss! <3

2011-07-09 // 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback