Gästbloggning!♥

Hej Natasjas alla kära läsare Saga här,jag tänkte gästblogga lite medans Natasja gör lite te till mig. Idag så har jag mest tagigt det lungt skulle träffa Sofie men jag är så osocial så att jag inte gjorde det. Men vi ska träffa varandra imorgon istället så jag kan köpa mina Uggs,mina andra som jag beställde har inte kommit. Har blivit lurad på massor av pengar tyvärr när jag beställde ett par från nätet.
Men iallifall så gick jag till Natasja sen för hon bor ändå så nära så jag kunde ju iallifall komma ut lite,sen kom Josefin mitt i allt och vi drog ut en stund.

 Men vi ska bara ta det lungt för att det är snart skola,måste hålla mig till normala sovtider,har gått och lagt mig halv 5-6 varje morgon nästan. Men nu ska jag vara duktig och sitta hemma och läsa på kvällarna istället. Det är så synd att jullovet är slut på tisdag men jag åker till Venngard slott på fredag till min farsa och några syskon så då slipper jag iallifall en skoldag.

Men nu ska jag inte bara skriva om mig själv utan den vännen jag har kännt så länge jag kan minnas. Visst är hon gullig Natasja? Och det är bara min lilla tönt,stolt över att jag har henne. Älskar dig! Vi har gått på samma dagis och skola upp till 6:an då hon bytte skola till Kulturama vart jag jätteledsen men nu tycker jag inte att det spelar så stor roll. Eftersom jag umgås med henne när jag kan ändå. Dessutom ser det ut som att hon har fått jättefina vänner,fan vad snygga alla är i Kulturama föressten! Nu har jag nästan skrivit en hel bok så jag avslutar här. Puss och Kram!♥


Bild på mig från idag.




2011-01-10 | 00:14:35 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback