Dagens inköp :)




Maybelline mineralpuder och solotidning+mascara
Sista bilden blev fail, Ester gick på tidningen precis när jag skulle fota. Hahahaha! Fast ganska kul ändå ;)
Efter skolan åkte jag till t-centralen, hade en 50 kr rabatt på nån affär vid centralstationen efterssom mitt tåg var 1 timme försent förra gången. Så jag gick till pressbyrån och skulle köpa tidningen, haha. Men dom var typ jättebitchiga och sa att det inte gick. Så jag köpte en chailatte istället och sen åkte jag till fridhemsplan och köpte sakerna där istället. Nu är jag hemma och chillar, Jenny håller på och lagar mat, sötisen. Mamma blev tvungen att åka ner till mormor igen :( Så Jenny, mammas kompis är snäll och bor här med mig! Kram Tasha♥


2011-01-25 | 18:28:33 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback