Dag 07 – Min bästa vän.

Jag har alltid haft flera vänner, men mina bästa vänner är Saga, Hanna, Bianca och Josefin. Dom kan jag alltid lita på och dom finns alltid kvar. Saga och Hanna har jag känt så länge jag kan minnas och Bianca har jag också känt länge. Josefin lärde jag känna i fyran. Alla är helt underbara och speciella på sitt sätt. Saga kan jag verkligen prata om allt med och hon bryr sig alltid, hon är omtänksam och jag har alltid kul med henne. Hanna är lite som en syster, hon är jättesnäll. Bianca och jag är ganska lika på vissa sätt och hon lyssnar alltid. Josefin är en underbar vän och jag har kommit närmare henne på senaste tiden vilket känns jättebra :)

Bianca och Josefin♥
Saga och jag, hihi :)
Saga, Bianca, jag och Hanna när vi var små :P

2011-01-12 | 16:15:37 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback