Dag 05 – Min blogg.

Vet inte riktigt när jag startade min blogg, men det var väl innan jag började på kulturama, typ 2009. Tyvärr fick jag för mig någon gång att radera alla inllägg, så det flesta från 2009 är borta. Jag kommer ihåg att det var Hanna som hade startat blogg och visade mig det. Jag tyckte det var jättefånigt och tråkigt, haha. Men sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn och började titta närmare på det här med bloggande. Namnet tashas var väldigt självklart, jag kallas det av alla mina kompisar och det var enkelt och snyggt! Ett tag hade jag även en glassblogg, haha. Där sskrev jag om olika glassar, glasshistoria och massa andra konstiga saker. HAHAHAHA!

Jag tycker det verkligen är jätteroligt att blogga och känner nästan aldrig att jag vill sluta. Om jag har en bloggpaus är den oftast inte längre en några dagar, om det inte är på loven förstås ;) Vissa kan tycka att det är jobbigt att blogga och att man känner press att man måste blogga. Men jag gör aldrig det, jag bloggar bara för att jag tycker det är kul :D

Så här liten var jag när jag startade min blogg, haha :)


2011-01-09 | 14:14:15 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback