Dag 01 – Vem är jag?

Jag heter Natasja men kallas Tasha av många mina vänner. Jag är 13 år, alltså 97:a. Fyller år 26 september. Jag bor i Stockholm i en trea och trivs väldigt bra. Mina bästa vänner betyder otroligt mycket och jag försöker umgås så mycket som möjligt med dom. Dom är oersättliga. Jag har en katt som heter Ester. Jag älskar att dansa och sjunga och stå på scen. Jag går på Kulturama med inrikting på musikal :) Men dansar även utanför skolan.

Jag är oftast glad och väldigt snäll, haha. Nej skoja, men jag försöker vara en bra vän och inte svika. Jag vill ge alla en chans och inte vara fördomsfull. På sommaren är jag som allra lyckligast och när jag är med mina vänner. Jag gillar kläder, och vill ha mer! Haha, ingen bryr sig men aa ;) Jag var fett bra på skriva förut, men inte längre.

Godnatt♥
 


2011-01-04 | 22:32:41 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback