Vilken bra torsdag -.-

 
Hade lång dag i skolan idag, jobbigt.. Efter skolan åkte jag till Liljeholmen för att möta mamma och få pengar. Sen åkte jag in till stan, var tvungen och köpa en väska och vantar. Nödfall! Lite tråkigt att va i stan själv, men helt okej. Hittade en asfin väska på accent, lägger upp bild senare ;) Sen gick jag runt och letade i vantar i säkert mer än en timme ;( Jag ville bara ha vanliga enkla tumvantar, gråa, svarta eller vita. Men det fanns inte! Antingen va dom för dyra eller för stora eller för tunna så att jag lika gärna kan ha mina fingervantar. Jag var i ALLA affärer! Blev asirriterad och är det fortfarande. Så jag köpte en vaniljlatte som tröst och åkte hem! Vaniljlatte gör livet lite bättre iallafall, fast bara lite.. Åhhh behöver ju vantar :(

2011-02-17 | 19:15:09 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback