Livenight

Ojdå, haha. Kom på att det var typ elva dagar sen jag blogga. Fan vad tiden har gått fort! Har verkligen haft fullt upp dom här dagarna. Har njutit av det härliga vårvädret och varit ute mycket med kompisar och i onsdags var det Live Night och massa rep innan det, plus massa plugg på kvällarna. På söndag åker jag till Örebro och träffar släkten och sånt, sen på onsdag åker jag med pappa och syrran till London. Kommer hem på måndagen så det tar ett tag innan ni hör från mig igen, haha. Men nu ska jag typ ha lite fredagsmys med mamma och kanske gå ut ett tag. Kram på er♥ Här är några bilder från Live Night:





2011-04-15 | 20:16:24 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback