I still love you


Hej på er, idag har jag varit i skolan trååk sen så åkte jag hem till Ella och åt mellis och pratade massa. Sen åkte jag till min dans och sådär.. Nu har jag ätit mat och ska snart skypa med tjejerna ;) Imorgon har vi studiedag, skönt! Men nu ska jag kolla facebook, hörs.


2011-04-27 | 20:54:50 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA

Verkar inte gå att kommentera det första inlägget...



Saknar dig också finaste Natasja! Åh, känner att det är dags för oss att spåra lite på skype snart... Visst? ;) Vi har så mycket att ta igen, känenr stort behov av lite Tasha talk just nu! Jag känner mig galet hängig just nu, så jag får se om jag går till skolan imorgon eller inte. Men kan jag ringa dig då? Behöver snacka lite. :) Men du, ses vid på ängen vid Valborg? (taggtaggtagg, får inte bli sjuk...). Ha det världsbäst Tasha, kärlek till dig <3



Snygg brud!

2011-04-28 // 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback