Skitdag


Var på väg att inte gå till skolan idag, hade så ont i halsen. Men gjorde det ändå. Och jag kan tyvärr inte säga att det blev någon bra dag heller. Snarare en riktig SKITDAG! Det började med att jag ville byta grupp till Daniella och Tova för jag var inte i samma grupp som ngn av dom. Läraren sa att det inte skulle gå fast hon hade sagt att hon skulle fixa det. Och vissa fick byta grupp men inte jag.. Jag tror jag var lite känslig för jag började typ gråta när jag gick därifrån, kände mig typ helt ensam. Jag gick till matte-lektionen men det visade sig vara fel lektion. Och allt blev bara helt j*vla fel så jag satt där och grät över mitt matteblock tills läraren såg det och gick ut och pratade med mig. Sen så gick jag in på toan och så satt jag där och grät helt själv. Och ni vet hur  det är när man gråter; man kommer bara på fler och fler saker som är fel och som man kan gråta för och det känns som om man har ett skitliv. Ha-ha. Tillslut kom Dannie och Tova från sin lektion och jag försökte återhämta mig. Jag gick på nästa lektion med rätt grupp och det kändes bra. Så himla många vänner som bryr sig! Tänk va fina vänner man kan ha :)


2010-09-29 | 18:05:45 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Daniella :))

Älskar dig min lilla mandel! <3

Kände att du behövde veta det.

2010-09-29 // 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback