Daniella gästbloggar! ;)

Heej alla Natasjas läsare.
Vet ni en sak? Jag mår illa för att jag har ätit äcklig soya korv till lunch. Den var inte god. Uschi bluschi.
Bläääääääääää..
Jaha.. idag ska jag och Natasja måla våra naglar, plugga matte och lyssna på punk. Det där lät super coolt tycker jag. Hardcore. Yeah. Nee.. nu fick jag ont i magen. Jag kommer spyy....
Haha, eller inte. Jag har väldigt kul just nu. Hahaa, okej återkommer någon annan gång när jag har något riktigt att skriva.
Puss och kram!
(förresten, dagens tips: ät inte skolans soya korv)


That`s us, haha ♥


2010-09-21 | 11:34:17 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ASIAT

sv: jag lyssnar på musik och försöker plugga, det går inte så bra haha :)



vad gör du imorgon då?

- ASIAT

2010-09-21 // 23:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback