Zebra-vantar efterlyses


Ibland får jag för mig att jag måste ha någonting. Och nu har jag fått för mig att jag MÅSTE ha likadana som ovan fast zebramönster. Haha, typiskt mig. Men om ni vet vart man kan få tag på sånna skriv det gärna här under. Haha, gud vad jag känner mig patetisk, men jag har inget annat att skriva om. Har inge liv hah :P Fick hem H&M´s katalog idag, blev deppig. Så himla tråkiga färger och plagg. Ingen insperation alls. :/


2010-10-01 | 14:06:12 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» fadi

jag vet ju inte rktigt var du bor men vill själv ha sådana! ja såg dom i Gbg ,nordstan! hoppas du har hittat dom för jag ångra att jag inte köpte men dom finns kvar där iaf.:)

2010-10-27 // 18:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback