Whatever it goes




Foto: Eva Eriksson Modell: Jag
Hade en skön studiedag idag. Vaknade redan åtta så jag satt typ och slappa hela förmiddagen. Sen lagade jag lite pasta. Jag skulle egentligen träffat Bianca men hon kunde inte och ingen annan heller, men jag kände inte för att sitta hemma själv hela dagen så jag åkte iväg till bromma blocks själv, haha. Fick med mig ett vitt baslinne och svarta trosor från H&M. Är mycket nöjd. Imorgon ska jag vara med Daniella och sedan sova över, har ju studiedag imorgon också, skööönt. Känner mig faktiskt bättre i halsen idag! Kraaam N ♥


2010-10-04 | 17:03:41 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rebecca

grymma bilder

2010-10-05 // 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback