Visste ni att..


- Jag har dansat sen jag var tre år men också gått på yoga, piano och målarkurs mm :)
- Jag har/haft många smeknamn! Tasha och Tashis har jag alltid kallats av min mamma och mina bästisar. Narra kallade alla i min klass mig i min förra skola. Sen har jag kallats Tarsan, Farsan, Farsiskan, Gulaschen, Gulasch-soppa, Masken, Majken, Mulle-Meck, Mull och Mullen. Och gissa vem som kommit på alla dessa roliga smeknamn? Haha, Hanna såklart. Så himla skön! Just nu kallas jag Mullen :P
- När jag var elva skrev jag brev till stadsministern om att han skulle rädda isbjörnarna och fick svar! Kom även med i tidningen :)


2010-10-31 | 23:08:39 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anna

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

2011-01-28 // 00:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback